Tuusulan vapaaehtoistoiminnan koulutus, syksyllä 2024

Vapaaehtoistoiminnan koulutus (2 op) 10.10.-14.11.2024

Koulutus järjestetään  Moniossa,  Monion Kammari oppimistila B-osa (D300B)

ILMOITTAUDU MUKAAN 14.8.2024 alkaen Tuusulan opiston kautta täältä

Koulutuksessa tutustut vapaaehtoistoimintaan, sen merkitykseen ja periaatteisiin. Koulutuksessa esittelemme sinulle kattavasti erilaisia mahdollisuuksia osallistua vapaaehtoistoimintaan Tuusulassa ja lähialueilla. Kurssi tarjoaa sinulle valmiuksia toimia vapaaehtoisena sekä työkaluja myös oman hyvinvointisi tukemiseen. Vapaaehtoistoiminnan koulutus on maksuton.

Kurssi koostuu seitsemästä koulutusillasta:

Voit halutessasi suorittaa vapaaehtoistoiminnan koulutuksesta opintopisteitä (2 op). Opintopisteiden edellytyksenä on kuusi osallistumiskertaa, oppimistehtävän palautus ja allekirjoitettu suostumuslomake. Voit osallistua koulutukseen, vaikka et haluaisi suorittaa opintopisteitä.

Koulutuksen sisällöt toteutamme yhteistyössä Tuusulan kansalaisopiston, kunnan, seurakunnan, Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen, Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston ja useiden eri järjestöjen kanssa.

Lisätietoja koulutuksesta ja yksittäisiin iltoihin ilmoittautuminen: Senja Liikonen, senja.liikonen@yhdistysverkosto.net, puh. 045 1297029

Pienet muutokset sisältöihin mahdollisia.